„Zwolnieni z teorii” na cieszyńskich wydziałach

[current-page:title] - obraz

„ZWOLNIENI Z TEORII” NA CIESZYŃSKICH WYDZIAŁACH
„Człowiek renesansu” to zapomniana idea w polskich szkołach.  Grupa licealistów z Bielska Białej, tworząca zespół Project: Progress, który skupia się na rozwoju osobistym młodych ludzi, powtarza za Elonem Muskiem- południowoafrykańskim biznesmenem, że “zwykli ludzie są w stanie być niezwykli".  Dlatego poprzez codzienną dawkę ciekawie podanej wiedzy, interesujące i budzące pasje warsztaty i spotkania z ekspertami chcą wejść w dorosłość pewnie i z wieloma perspektywami.  Czy jednak jest możliwe bycie człowiekiem renesansu we współczesnym świecie propagującym ścisłe specjalizacje?
„Zwolnieni z Teorii” to akcja edukacyjna organizowana na platformie olimpiady projektów społecznych stworzona przez startup Social Wolves. Olimpiada ma na celu propagowanie inicjatyw wśród młodych ludzi i zachęca ich do realizacji własnych projektów społecznych.
W środę, 7 marca 2018 roku Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie jako partner projektu, gościł bielskich licealistów na kampusie. Uczestnicy projektu wezieli udział w warsztatach i wykładach wokół idei kreatywności. Zajęcia odbyły się również w Instytucie Sztuki.  Młodzież zwiedziła cieszyńskie wydziały UŚ, poznała nowe oblicze animacji obrazu, stworzyła gipsowe odlewy własnych twarzy i wzięła udział w warsztatach teatralnych. Dodatkowo, młodzi bielszczanie zwiedzili wystawę "Hic Sunt Dracones" autorstwa studentów animacji społeczno-kulturalnej. Koordynatorem wizyty „zwolnionych z teorii” w Cieszynie była  mgr Jolanta Gisman-Stoch - pracownik Zakładu Edukacji Kulturalnej.

Galeria

[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz[current-page:title] - obraz